Je functie
– Uitvoeren van re-integratieraadplegingen en begeleiden van arbeidsongeschikte leden.
– Aan de hand van de re-integratievragenlijst verzamelen van informatie: beroepsloopbaan-medische antecedenten-medische gegevens-planning- behandeling.
– Geven van info over gedeeltelijke werkhervatting, re-integratiemogelijkheden en het traject arbeidsongeschiktheid.
– Capteren van een hulpvraag.
– Opvolgen traject re-integratie (agendabeheer, overleg adviserend-arts, registratie,…)
– De andere medewerkers van het ziekenfonds, individueel of in groep, informeren over re-integratie.
Hiervoor doe je raadplegingen in de regio Brussel Centrum.
Je profiel
– Je beschikt over een bachelor diploma verpleegkunde, bij voorkeur sociale verpleegkunde.
– Je hebt belangstelling voor de taken van een ziekenfonds (vnl. uitkeringen). Relevante ervaring is een pluspunt.
– Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling.
– Je houdt van contact met onze leden en bent sociaal ingesteld.
– Je hebt interesse in de regelgeving en past deze graag toe in dossiers.
– Je gaat discreet om met vertrouwelijke gegevens.
– Je bent administratief sterk.
– Je beschikt over eigen vervoer
– Je bent spreekt vlot Nederlands en Frans.
Ons aanbod
– Je krijgt de kans om te werken in een organisatie met een breed maatschappelijk engagement.
– Wij bieden je een voltijds of 4/5de contract (naargelang voorkeur) van bepaalde duur (1 jaar) in een stabiele werkomgeving met een uitgebreid vormingsaanbod.
– Je werkt in een voltijdse 36-urenwerkweek met vrije vrijdag namiddag. Ons glijdend uurrooster zorgt voor een evenwicht tussen werk en vrije tijd.
– Je krijgt aantrekkelijke extralegale voordelen: maaltijdcheques, een groepsverzekering, 100% vergoeding woon/werkverkeer (aan tarief openbaar vervoer) en een hospitalisatieverzekering bij één van onze ziekenfondsen.
– Deze functie kan niet gecombineerd worden met een andere functie in de zorgsector.