Een antwoord op de meest gestelde vragen over inspire health&care
Voor jouw bezoek
Stuur een mailtje naar info@health-care.be met daarin jouw naam + de code die niet werkt. Ons ticketingteam helpt u met veel plezier verder!
Print jouw ticket af en breng het mee naar inspire health&care. Zorg ervoor dat de barcode/QR-code goed zichtbaar is. Ter plaatse hoef je niet meer aan te schuiven aan de kassa, je mag meteen doorlopen naar de scanning.
Geen printer thuis? Geen probleem, toon aan de scanning de barcode op uw smartphone of tablet. Zorg er voor dat de helderheid van jouw scherm voldoende hoog staat.
Na je online aankoop kom je op het bevestigingsscherm terecht met de link naar jouw ticket.
- Ik heb per ongeluk weggeklikt: je ontvangt ook een bevestigingsmail met jouw ticketlink.
- Ik heb de bevestigingsmail niet ontvangen: Check of de mail niet in je prullenmand of bij je spam is terechtgekomen.
- Ook daar niet te vinden? Stuur ons een mailtje via info@health-care.be
Je ontvangt jouw registratiecode via een persoonlijke uitnodiging, via vaktijdschriften of via een exposant.
Ja! Iedere bezoeker is verplicht om zich te registreren. Na een succesvolle registratie ontvang je een mail met jouw persoonlijk ticket
Ja. Indien je je ticket wenst over te dragen stuur een mailtje naar info@health-care.be met daarin jouw naam + code.
Neen. De naam op jouw ticket kan niet worden gewijzigd. In verband met de coronamaatregelen vragen we je om steeds correcte contactgegevens na te laten tijdens jouw online registratie.
Tijdens jouw bezoek
Ja. Bij het binnenkomen in de hal is er een balie, hier kan je terplekke de volledige registratie doorlopen. Na een succesvolle registratie ontvang je jouw ticket.
Ja. Er is een gratis netwerk ter beschikking.
Ja. Al onze hallen en sanitaire blokken zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Parkeren kan gratis op vertoon van een geldige parkeerkaart en op de voorbehouden plaatsen.
Neen. Roken is absoluut verboden. Ook elektronische sigareten zijn verboden.
Na jouw bezoek
Op de parking staan parkeerautomaten waar je een ticket kan kopen.
Ben je iets verloren en ben je nog aanwezig in Flanders Expo? Meld het aan de infobalie.
Ben je al thuis? Stuur ons een mailtje op info@health-care.be.
De foto’s verschijnen na de beurs op onze website en op onze facebookpagina.
Wij behouden ons het recht om beeldmateriaal dat gemaakt werd door en voor het inspire health&care team te gebruiken in onze on- en offline communicatie. Wil je dit liever niet? Spreek dan gerust onze fotografen aan op de beurs.
Heb je nog andere vragen? Neem dan zeker contact met ons op!