EasyGo
EasyGo is vanaf 2019 onderdeel van het standaardaanbod van Easyfairs. EasyGo is een servicepakket met een breed aanbod aan marketingtools gebaseerd op de meest recente ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie.
Als exposant haal je met EasyGo nog meer uit jouw beursdeelname en voor bezoekers wordt het nog makkelijker om relevante informatie te verzamelen tijdens het beursbezoek.
Online visibiliteit
Vul je online profiel aan met bedrijfs- en productinformatie. Stel jouw innovaties voor, deel bedrijfsnieuws of publiceer vacatures.
Boost jouw leads
Dankzij de Touch & Collect technologie verzamel je zeer snel data van jouw bezoekers en van nieuwe leads.
Onsite visibiliteit
Val zowel online als onsite op: jouw logo wordt weergegeven op displays op drukke plaatsen en op het registratiesysteem.
Smart Badge vs. Visit Connect
SMART BADGE (TOUCH&COLLECT)
- Op initiatief van de bezoeker.
- Alle exposanten kunnen hun info verspreiden via de reader (info opgeladen op My Easyfairs).
- Geen gesprek nodig met de bezoeker, installeer de reader op jouw stand en zij krijgen automatisch jouw informatie toegestuurd.
- GoLeads/GoPlus exposanten ontvangen een bezoekerslijst met data uit de registratie als ze bij jouw op de stand gescand hebben. GoVisibility exposanten krijgen enkel het aantal touches te zien.
Voorbereiding: zet zoveel mogelijk bedrijfsinfo op My Easyfairs. Hoe uitgebreider het profiel gevuld wordt in aanloop naar de beurs, hoe meer interessante informatie er gedeeld wordt met potentiële nieuwe relaties.
Je krijgt tijdens de opbouw de reader op jouw stand geleverd.
VISIT CONNECT APP
- Op initiatief van de exposant.
- Alleen exposanten met een GoLeads of GoPlus kunnen deze app gebruiken.
- Je kan de app op één (GoLeads) of drie (GoPlus) toestellen installeren.
- Kwalificeer leads door vragen te stellen en notities te nemen in de app.
- Verzamel alle informatie op één punt.
- Lead opvolging: contacteer de bezoeker na de beurs.
Voorbereiding: download de app en activeer jouw licenties op het toestel dat je op de beurs gaat gebruiken. Je bent nu klaar om bezoekersbadges te scannen op de beurs!
Je kan ook op voorhand vragen toevoegen in de portal voor een optimale lead opvolging (niet verplicht).
Als exposant…
wordt jouw online zichtbaarheid voorafgaand aan de beursdeelname verhoogd en het opvolgen van leads na afloop van de beurs was nog nooit zo eenvoudig. Je maakt een keuze uit de verschillende EasyGo pakketten. Voor iedereen is er een passend pakket wat aansluit bij de vooraf gemaakte beursdoelstellingen.
Je vult voorafgaand aan de beurs een online profiel met bedrijfsinformatie en productinformatie in My Easyfairs. De informatie uit dit profiel wordt na afloop van de beurs gedeeld met bezoekers die interesse getoond hebben tijdens het event. Je hebt zelf de regie over de informatie die gedeeld wordt. Hoe uitgebreider het profiel gevuld wordt in aanloop naar de beurs, hoe meer interessante informatie er gedeeld wordt met potentiële nieuwe relaties.
Als bezoeker…
kan men door de komst van EasyGo op eenvoudige wijze de interessante stands scannen met de bezoekersbadge die zij bij het betreden van het event ontvangen (Smartbadge technologie) en na afloop van het bezoek ontvangt de bezoeker alle informatie van de gescande stands direct in de mailbox. Voor jou als exposant is het daarom van belang om jouw online profiel in My Easyfairs zo gedetailleerd mogelijk in te vullen.
Zelfs wanneer er geen face to face gesprek gevoerd is op de beursvloer kan door de komst van EasyGo relevante informatie uitgewisseld worden, waardoor het genereren van leads nog nooit zo eenvoudig was.
Welk pakket kies je?
GOLEADS
Genereer zo veel mogelijk leads en verdiep jouw klantenrelaties.